låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 7 juli 2010

Har naturen fått Pippi??

Något är i görningen.....
Sitter ute i trädgården och slappar...
Hör hur det surrar runtomkring mig....
3 jordgetingar.....
Inte min favorit insekt precis....
Plötsligt samlas de runt huvudet på mig....
Stående i luften och väntar...
Hm....
Inte för att jag är rädd....
Men detta känns faktiskt lite kusligt ...
Flyttar jag på mig följer de efter...
Rätt som det är störtdyker de ned mot mig....
Börjar starkt fundera på om jag ska gå in...
Skulle inte uppskatta att bli stucken av 3 getingar....
Hoppas ni kan njuta av solen..
/ kram
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar