låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 1 januari 2012

Nyårsafton & Nyårsdagen..

Nyårsaftonen inleddes som alla lördagar med melodikrysset..
efter en näst intill sömnlös natt var jag hiskeligt trött kan meddelas..
men det skulle dammsugas, strykas dukar och duka bord..

så man fick inte vara på latsidan precis..
och här är bordet dukat för fest..

















..och nyårsmenyn...

förrätt:
toast skagen

varmrätt:
grillad lammstek med rotfruktsgratäng

dessert:
vit och mörk -chokladmousse med passions frukt

helt perfekt, och sista grillningen för 2011..
vi skålade in det nya året med en liten flaska lanson,
rosa champagne, antar att ingen är förvånad...

ville passa på att visa hur smarrig desserten såg ut..
och kan meddela att den var hur smarrig som helst...





















och naturligtvis ville man avsluta året med lite klass..
så den dyra svarta kom fram ur garderoben..
nu när jag kan ha den igen så får man passa på..

























***Gott nytt år alla finaste och hoppas ni hade en riktigt mysig nyårsafton***


.. och nu har vi börjat det nya året..
med en näst intill sömnlös natt igen..
känner mig lite seg idag kan jag meddela..

men jag har kommit upp ur sängen..
tagit en dusch och vattnat blommorna..
så det får ses som det positiva för årets första dag..

och imorgon ska jag vara på jobbet nästan hela dagen..

får bli lite propavan ikväll så man får sova lite..
efter tevemys i soffan..

hoppas ni får en mysig kväll vänner..

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar