låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 14 januari 2012

Helg..

Egentligen skulle jag ha gjort ett inlägg igår..
Bara att få en titel som "fredagen den trettonde"..
Men jag närapå föll i däck igår när jag kom hem efter bion..
Och ärligt hur ofta har man faktiskt otur på fredag den trettonde..
Inte oftare än andra dagar, i alla fall för egen del..

Så igår var en fullspäckad kväll på bion...
Premiär på Hamilton och fullt i nästan alla salonger..
Och så var vi bara två...

Men jag ska inte säga "bara två" för vi fick in alla i tid..
Vad bra vi är Colleen.. TJOHOO!!
Det gick riktigt bra och alltid roligt att jobba med Colleen..

Men när man kommer hem så slår liksom verkligen tillbaka mot en..
Efter dålig sömn tänkte jag mig sömntabletter...
Och så blev det..
Men det och tröttheten slog ut mig totalt, och jag hamnade liksom på golvet..

Ingen luft..
Svårt att andas..
Herre Gud nu dör jag, for genom huvudet på mig!!
Men detta känner vi igen, jag vet det...

En ångestattack i sin rätta skepnad..
Men den går över, och verkligheten kommer till sin rätta igen..
Somnade, men sov ganska oroligt..

Upp till melodikrysset som alla andra lördagar..
Och sedan medan mannen var ute och gick dammsög jag..
Ok jag vet jag kunde ha följt med..
Men jag ville verkligen inte gå ut..

Så istället för promenaden blev det ett tufft pass på spinningcykeln..
Och med tufft menar jag tufft...
Damn...
Helt slut efter 2.2 mil på cykeln...

Så lite gott vin är jag nog absolut värd ikväll..

Och idag fick jag nog av att telefonen som bara lägger ned utan förvarning..
Så jag ställde om den till fabriksinställningar..
Fortsättning följer..

Ha nu en riktig mysig lördagkväll finaste vänner <3

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar