låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 10 december 2011

lördagkväll..

ja veckorna går..
fattar fortfarande inte att det bara är två veckor kvar till jul..
att vi faktiskt befinner oss i december..

det går för fort..
och jag har trillat av tåget för länge sedan..
hänger inte alls med...

som så många andra lördagar har vi löst melodikrysset på morgonen..
efter en nästan sömnlös natt...
och igår var det biojobb med finaste Fanny..
en riktig lugn fredagkväll..

förstår att folk höll sig hemma, för att slippa blåsa bort..
och sedan hade vi ju idolfinalen igår..
och väl hemma hann jag se vem som vann..

Amanda, så himla duktig och med sin egna unika stil..
hennes skiva ska jag bara köpa...

och annars rullar allt bara på..
mår inte bättre, snarare tvärtom...
men man måste hoppas att det blir bättre..
ska ju snart på "studiebesök"...
får se vart det leder, men utan någon att prata med så kommer jag inte orka..

julen är ju snart här och jag behöver..
ja vad behöver jag...
få slut på skiten jag håller på med..
förståelse för varför jag hamnar i psykos och bara går på som en zombie..

och jag vill inte fortsätta skada mig själv...
det måste bli ett slut...
för ärren försvinner inte, kommer alltid finnas kvar..
jag kommer alltid bli påmind om det..

SUCK!!!

så idag tog jag upp kampen med cykeln igen..
vann inte idag heller..
har svårt att få ned pulsen..
och det bränner i bröstet och allt känns bara piss..

när tar det slut egentligen..??

i en annan tid kanske..?
who knows..

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar