låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 4 augusti 2010

Ville bara säga...

det är inte alltid så lätt...
man gör så gott man kan...
men ibland hjälper det inte...

man försöker intala sig själv...
du duger som du är...
du är duktig på det du gör...
ingen är som du...

men så fungerar det inte...
har aldrig fungerat så...

man kan få beröm...
under 2 sekunder mår man bra...
sedan funderar man på varför....

Just nu känner jag att jag inte räcker till...
att allting liksom bara raseras....
att hösten kommer närmare....
och med hösten mörkret...

borde ta en dag i taget...
borde inte slösa energi på att oroa mig...
men vad gör jag...

stressar....

Imorgon är det dags för bion igen...
det blir vad det blir...
men att släppa det...
nej det kan jag inte......

/ta hand om er och tack för att ni orkar lyssna..

Kram för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar