låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 30 augusti 2010

Grattis Anna-Karin & Björn

Min kusin firar tvåårig bröllopsdag idag...
ville bara passa på att säga...

Ett stort Grattis :)

annars är det som vanligt....
måndag och en ny vecka...

en hel del ångest och jobbiga tankar...
men så länge jag kommer upp ur sängen så...

Jag vet inte varför just den här måndagen är så jobbig....
man borde se framemot en ny spännande vecka...

varför blir det nu så här igen...
vissa dagar går så himla bra...

sedan är det något som ska hända...
något man ska göra...
och direkt så är stressen och ångesten där igen...

Hoppas den är borta till på lördag...
hoppas jag kan gå på en fest och må bra för en gång skull...

SUCK....
nu gör jag det igen...
målar upp ett scenario innan det har hänt...
och vad händer då...

jo jag förväntar mig att det ska gå åt pipan...
och då gör det oftast det...

Varför undrar jag...
förstör jag så mycket för mig själv...

/ hoppas ni har en bättre start på eran vecka än jag...

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar