låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 20 augusti 2010

så här är det nu..

Det är så här att ångest har kommit tillbaka...
jag kan inte kontrollera det lika bra längre...
och just nu är allt rent kaotiskt...

Mannen åker till Öland idag...
Hämtar hem husvagnen...
Saknar honom redan (trots att han inte åkt än)...

Det är så skönt att bara kunna krypa upp i hans famn när allt är åt skogen...
Även om inga ord behövs så gör hans närvaro att jag känner mig trygg..
en trygghet som jag behöver just nu...

Ska jobba i helgen...
vet ärligt talat inte hur det ska gå...
och rädslan för att fastna i helvetet igen är riktigt stark....

det får bara inte hända...
det går bara inte...

imorgon är han hemma igen...
önskar mig morgondagen just nu...

/sköt om er och tack för att ni orkar lyssna...


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar