låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 6 augusti 2010

Sen timme...

Sen kväll igen....
En vana kanske...
Kl 01:17....

Blev en riktigt sen kväll på jobbet...
Kändes som om det bara kom mer och mer folk...
Tog liksom aldrig slut...
Sen var det ju så gott som fullt...
I alla fem salonger..

Man blir trött...
Försöker jobba snabbt och effektivt...
Men hur effektiv är man egentligen...
Jag undrar...

Skjutsade hem C....
En lite avstickare på 45min...
Roligt att se deras söta lilla valp...

Just nu en gammal "goding"...
Poltergeist....
När den kom var den stor...
Just nu så känns den rätt "b"...
Men jag kan inte låta bli...

Mannen har somnat för länge sedan...

Våran bröllopsdag....
Idag (7/8) har vi varit gifta i 6år...
Ska bli en riktigt mysig dag....

Grattis också till Carina....
Hoppas du får en ljuvlig dag....

/Sov så gott nu vänner...
Här är jag om ni orkar lyssna...
Kram för nu....
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar