låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 17 augusti 2010

Svart hål.

Önskar jag kunde sova bort det onda..
Önskar smärtan försvann...

Önskar det svarta vore borta när jag öppnar mina ögon igen...

Men idag är allt ett stort svart hål...
Så mycket mörker och smärta...
Så mycket ångest...

Jag går sönder...

Ensam i totalt mörker...
Hjälp mig någon...

Hatar mörkret...

Söker efter någonstans att ta mig ut...
Men jag faller.,.

I totalt mörker...
Ingen som hör när jag skriker...
Ingenting förutom smärta...

Tunga andetag...
Ska jag sluta andas...
Ge efter....

Önskar att jag aldrig vaknade...

Men du är här nu...
Din hand i min och jag är inte lika rädd längre..

Du tar emot mig när jag faller...
Du är anledning till att jag inte ger upp..

Älskar dig/

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar