låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 13 augusti 2010

Fredagen den trettonde...

Tur man inte är vidskeplig...

Fast vi hade riktigt otur med vädret när vi åkte hem...


Ja, jag vet...
Det skulle inte bli några fler utflykter...
Men idag har vi varit på en utflykt av det större slaget...
Tur och retur Stockholm...


Närmare bestämt Stockholms Mässan och formex...
Min första riktiga mässa som egen företagare....
Sjukt kul och inspirerande....


Blev lite beställt också...
Nyfikna..?
Inom kort kommer ni att hitta allt hos BeScrapped....


Som sagt min första mässa...
Och intrycken är MÅNGA.....
Men faktiskt enbart positiva...

Hoppas redan på nästa år...


Ovädret vi åkte in i på vägen hem...
Var inte av denna världen...
Så mycket vatten...
Och ljusfenomen över en kolsvart himmel....
Man är allt bra liten....


Imorgon väntar en dag på bion...
Just nu är jag trött....
Lite vin som avslutning på en händelserik dag...


Tack min älskling för att du följer mig land och rike runt....
Utan dig skulle jag utan tvekan gå vilse...

/ha en skön helg...
Kram

.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar