låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 16 augusti 2010

Dagens sista...

Alltså hur gick nu det här till...
Hm..

Har mått bättre absolut...
Men detta handlar faktiskt inte om mitt mående....
Men saker som händer runt omkring påverkar naturligtvis mitt mående...

På gott eller ont...

Ibland undrar jag vad folk tänker med...

Om man har något som säger "giltigt t.o.m ett visst datum....
Och personen ifråga säger..
"vad då, går det inte att använda den"
Man undrar hur gammal mjölken blir i deras kylskåp...

Och sedan på hemvägen...
Blev tvungen att köra mot rött...
Det slog aldrig om....
Och så dök karavanen från Hell upp...

Så bred att han låg över dubbla filer...
Inte kom runt i rondellen...
Och alla blinkande lampor...
Kunde framkalla värsta epilepsi -anfallet....

Och inte nog med detta...
Möter en lastbil....
Tvingas ned i diket...

Hemma igen dyker min värsta fasa upp..,
En jätte -spindel i taket...
Små spindlar visst...
Men långa spretiga ludna ben...
Panik...

Alltså är det något som någon vill berätta för mig..,

Ska jag hålla mig inomhus eller vad ??

/trött och en aning stressad...
Kanske blir det en jobbig natt....
Teven får gå tills jag inte orkar sitta uppe längre...

Ta hand om er och dröm sött...


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar