låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 9 augusti 2010

Bara en sådan dag...

Det börjar oftast direkt när man vaknar...
En känsla av mörker och oro...
Går inte riktigt att förklara...


Oro och ångest inför hösten....
Inför saker som borde göras...
Saker som man glömt...
Saker som ska göras....

Allt helt enkelt...
Ja så gör jag...
Oroar mig för det mesta...


Börjar dagen dåligt...
Så slutar den oftast likadant...

Det var visserligen inget man kunde styra över....
Men hela systemet på bion la av...
Inte direkt utan i små doser...
Tills sista föreställningen...
Då gick det ned helt...


Krångel...

Manuella biljetter...
Ja det var ju inte igår man använde de precis...
Men man får göra så gott man kan...
Tack och lov var det inte så mycket folk...
Och de flesta var förstående...


Men när man kommer hem önskar man bara att man aldrig gått upp ur sängen på morgonen...

Får se om jag orkar imorgon...
Eller om jag stannar kvar i sängen...
Inget jobb i alla fall...

Trist när veckan börjar så här...
Trist att bara vara ledsen...

Sov gott på er...,
/kram

.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar