låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 16 augusti 2010

Måndag

Så då har ännu en vecka gått...

Förra veckan var en aning hektiskt..
Mycket som skulle göras innan mannen började jobba igen...
men nu börjar allt återgå till det normala...

Hösten närmar sig....
vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...
Det känns alltid värre på hösten...
Mörker och kyla...

Än är den inte här...
så nu fokuserar vi på "här och nu"....

Det har varit en bra helg...
om man bortser ifrån vissa "grodor" igår...

Då menar jag inte riktiga grodor.......
utan grodor som hoppar ur munnen på en...

Jag borde helt enkelt ha hållit käft...
även om jag är förlåten kan jag inte glömma bort vad jag sa...
Så förbannat dumt......

Ikväll är det dags för bion igen...
och sedan får vi se vad veckan har att erbjuda....

/ha nu en skön måndag...

kram på er för nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar