låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 8 februari 2012

Öronsveda..

Hmm...
Ibland är man bara så klantig och att lyckas med min senaste bedrift..
Ja det är så dumt att jag tom glömde bort det själv..

I förra veckan var jag hos finaste Ida på Tingeling och klippte mig..
Började känna mig lite "långhårig"...
Och som alltid blir man så himla nöjd..
Men man lyckas sällan få till frisyren själv så bra som när man kommer därifrån..

Hursomhelst så användes plattång till ovannämnda frisyr..
Och ja en plattång har jag hemma..
Har ju faktiskt haft riktigt långt hår en gång..
Och nu fick jag som sagt använda den igen..

Och vad gör jag...
Klämmer ihop örat mellan plattorna i tången!!!
Och ja...

Det gjorde förbannat ont...

Och idag (två dagar efter den inträffade incidenten)..
Brännmärken på hela örat..

Det ska vara jag till att lyckas med sådant..
Men det bjuder jag på..

Njut nu finaste vänner och kram på er..

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar