låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 18 februari 2012

Äntligen lite helg..

Skönt med helg och tre dagar ledigt..
Ok jag jobbar kanske inte så många dagar i veckan, men den här veckan..
Ja det har blivit långa dagar och man blir trött, både fysiskt och psykiskt..
Så nu ser jag framemot att få vara ledig..

..och ikväll väntar middag och melodifestival hos fam. Hedberg..
Ska bli hur trevligt som helst att mysa tillsammans med dem..
Man är verkligen rik som har så fantastiska vänner..

Gårdagens biojobb bjöd på en del överraskningar..
Fick agera maskinist och riva biljetter, då vi var en man kort..
Jag har inte som vana att riva biljetter vilket resulterade i att
några biljetter blev lite mer halva än andra, men det löste sig ändå..
Finaste Caroline höll ställningarna i kassan..

Idag sov vi ut ordentligt, så inget melodikryss på morgonen..
Men det kan vi ta igen i morgon..
Skönt att ha hjärtat hemma också, har inte setts så mycket i veckan..

Har precis gjort veckans sista träningspass på cykeln..
Lite lagom trött nu, men så himla skönt..
Det enda som stör mig är att jag tänker så himla snett kring träning och mat..

Har mer ångest nu när jag äter än innan, då jag inte tränade..
Helt sjukt egentligen..
Men på något sätt känns det som om träningen liksom blir ogjord
om man unnar sig godsaker..

Jag har svårt att rättfärdiga mitt ätande..
Den onda cirkeln är sluten..
Det jag äter ger ångest, som i sin tur gör att jag måste träna hårdare..

Det var ju just det här som jag INTE skulle hamna i..
Blir så trött på det..
Men jag har ju kontakt på VUP så det är sådant jag får ta upp där antar jag..

Hoppas ni har en skön ledighet finaste vänner..


Tills vi hörs igen
/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar