låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 11 februari 2012

Morgonstund har guld i mun..

.. Kanske inte...

Men hoppas ändå vakna med min obligatoriska cappuccino...
Kanske...

Hyfsat tidig lördagsmorgon, för att vara jag i alla fall..
Ska ju iväg och jobba om en stund...
Inget melodikryss idag - men det kan jag leva med..
Att hjärtat mitt åkte till storstaden i morse däremot..

BLÄ!!!

Men man får hålla sig sysselsatt..
Och det har jag varit ganska bra på det sista..
Blir ett dagpass på jobbet..
Och ett träningspass när jag kommer hem..
Lite melodifestival också kanske - om jag inte stupar först..

Igår var en ganska stressig dag med mina mått mätt..
En tur till VUP på morgonen, som drog ut på tiden..
Sedan hem för att äta, byta om och iväg till jobbet..
Kan glädjande nog säga att jag överlevde gårdagen..

Helt själv!!
Som betyder??
Utan hjälp av mediciner - TJOHOO..

Får se hur det går idag,
men inget nederlag om det behövs..

Det var mycket folk på jobbet igår..
Och allting flöt på - trots att korterminalerna krånglat under veckan..

Flöt på ska jag säga..
tills en av mina sista kunder bestämde sig för att leka jojo med sitt kort..

Och ja..
Han låste ned hela terminalen..
Och vem fick skulden..

För att citera..
"det är din jävla maskin som är seg"..
Jamen tjena...

Och idag håller vi alla tummar för att allt ska fungera..

Hoppas ni har en mysig morgon finaste vänner..
Och kärlek i massor tills vi hörs igen..

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar