låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 23 februari 2012

Belöning..

From Evernote:

Belöning..

Tänkte jag skulle testa något nytt..
Istället för att bestraffa onödigt ätande (enligt mig då naturligtvis)..
Så gör jag nu en helomvändning och belönar hårt tränande..

Och när jag hittade den här godingen i vårt förråd...


Ja ni förstår själva...

Att intala sig själv att det faktiskt är ok att få unna sig godsaker ibland..
För det är ok..
Jag måste bara lära mig att det gäller mig också..

Så idag har träning stått på schemat..
Och det känns bra i hela kroppen (just nu ska understrykas)..

Fick en leverans av ett nytt batteri idag också..
Ni som har hängt med i svängarna vet att det är till äppelskrutten..


Ska dock inte ge mig in på att byta det själv..
Det överlåter jag till Johan som lovat att han skulle byta det åt mig när vi kommer och hälsar på..
Så nu håller vi alla tummar för att det ska räcka..

I morgon är det biojobb för hela slanten..

Nu ska göra som jag lär..
Njuta av ögonblicket här och nu med mitt hjärta..


Kärlek finaste vänner tills vi hörs igen..

/xoxo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar