låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 22 februari 2012

Onsdagsmisär..

From Evernote:

Onsdagsmisär..

Tyvärr så är det så idag...
Tidig morgon och dålig sömn..
Har ingenting att sätta emot när känslorna kommer..

Och idag kom de på terapin..
Att prata om saker som gör så ont...
Man vill göra upp med det förflutna - samtidigt som man inte vill..

Och kanske är det så att jag får ta det lite lugnt..
Jag är inte tillräckligt stark än för att beröra dessa punkter..
Det var trots allt inte länge sedan jag var djupt deprimerad..

Så tårarna kom...
Oundvikligen..

Kände mig ganska nedslagen när jag kom hem..
Men hade ändå inte ro i kroppen att vara still..
Måste prestera, måste... 
Varför måste jag...

Hade tänkt köra ett tufft träningspass på cykeln..
Tänkt ska understrykas..
För så blev det inte...

Blev ett betydligt lugnare tempo på yogamattan..



60 minuter och en lång varm dusch senare, 
däckade jag totalt nedbäddad i sängen..
Inget bra alls..

Som vanligt är det allt eller inget som gäller...
Och för mycket är aldrig nog heller...
Blir så trött...

Livet är ju här och nu..
Dags att börja leva nu kanske...

Ett steg i taget..

Njut av en skön onsdagskväll finaste vänner.
Och ta hand om de som står er nära och låt inte tiden försvinna..
Här och nu kommer aldrig tillbaka..

Tills vi hörs igen..

/xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar