låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 13 februari 2012

Ny vecka..

Nu har sportlovsveckan börjat för många
och kanske innebär det en resa till vintrigare breddgrader..
Jag är nöjd och glad utan det kan jag meddela..

Har en tillräckligt jobbig vecka framför mig..
En hel del jobb blir det i veckan..
Både dagtid, kvällstid och en heldag...
Försöker att inte tänka så mycket utan bara ta det som det kommer..
Men det känns i alla fall tyvärr...

Så helgen försvann i ett svep..
Lördagens jobb och träningspass kan bara summeras med ett..
TJOHOO heja mig!!

Igår lyckades jag dessutom sätta lite färg på tillvaron..
Och nu är jag rödhårig igen..
Känns riktigt bra..

Och veckan har börjat bra...
Ett nytt svettigt pass på cykeln och bra timing på maten..
Så nu slipper man sötsuget och ångesten av att behöva äta..
Det börjar arta sig...
Och kanske kommer alla pusselbitarna att falla på plats..

En dag i taget..
Men jag är en bit på väg..
Och åt rätt håll dessutom...

Imorgon är det dags att jobba dagtid..
Och sedan...
Mys till tusen med mitt hjärta..

Hoppas ni alla finaste vänner har en bra måndag..
Lev här och nu och kärlek till er alla..

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar