låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 17 februari 2012

5 år -saknad, älskad

Man försöker att inte tänka..
Men ni vet redan att jag inte fungerar så..
Och den här veckan speciellt då livets flyktighet har blivit en gemensam nämnare..

Jag ska ändå försöka att göra det här inlägget så positivt som möjligt..
Fokusera på de stunder som delades - till skillnad från de förlorade..

Minnas hur glad jag är som ändå fick så många år med min pappa..
Och vi fick så många fina ögonblick..
Ögonblick som jag aldrig glömmer..

Man går vidare i livet..
Men man glömmer inte..
Och saknaden finns liksom alltid där..

Livet är inte alltid rättvist..
Och en del drabbas hårdare än andra tyvärr..
Men man lär sig av det och ser livet med andra ögon..
Man tar sig tid att stanna upp i ögonblicket och se vad man faktiskt har..
Tillskillnad från vad man har förlorat..

Jag är lyckligt lottad och så rik..
För jag har en underbar familj och de finaste vänner..
Jag är aldrig ensam..

Tack för att ni finns i mitt liv..

Och idag vill jag också passa på att gratulera..

Finaste Colleen och kusin Sara
Stort grattis

En heldag på bion väntar..
Ha nu en fin dag finaste vänner, tills vi hörs igen..


/ xoxo

1 kommentar:

  1. Tack för din gratulation! Varma tankar och kramar till dig <3

    SvaraRadera