låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 16 oktober 2010

trött på det mesta just nu..

Ja så känns det i alla fall...

Det är -7 grader ute och jag har ingen bra höstjacka att ta på mig..
även om -7 vittnar om vinter...
vill man inte ta fram den stora vinterjackan än...

skrapa rutor och vinterdäck...
Japp nu är det på gång..

Suck!!

Idag väntas biojobb hela dagen...
känns väl så där om sanningen ska fram...
hostar gör ju fortfarande och det är ingen höjdare...

önskar att jag inte vore så trött och less...
man blir liksom så himla deprimerad av det...

av allt liksom...

inga bra skor, ingen bra jacka...
och sedan är dagen liksom förstörd...

visst är DET väldigt konstigt...
att om en sak inte riktigt blir som man tänkt sig...
så går allt annat också emot en...

Nåja...
ingen idé att grina över det nu..
jag måste till jobbet i alla fall..

och imorgon är jag ju ledig..
troligtvis blir det en tur till staden...
och eventuellt en ny jacka och kanske ett par varmare kängor..


Hoppas allt går bra med eran flytt idag J&C...
skulle varit med om jag inte hade varit tvungen att jobba...

/ha nu en skön lördag vänner och ta på er ordentligt så ni inte blir sjuka..

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar