låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 24 oktober 2010

söndag och halvdag på bion.

Igår var vi på 40års fest...
Så himla trevligt det var...
God mat och trevliga människor...

Tack Jaana för en toppen fest :)

Nu ska jag iväg och jobba bion...
ska sanningen fram känns det faktiskt sådär...

Jag vet..
vem annan än mig själv kan jag skylla på...
men ibland känns det bättre när man VET varför man inte mår så bra...
än när man inte gör det....

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa...
har en fullspäckad vecka framför mig...

Ha nu en toppen skön söndag

/kramar

1 kommentar:

  1. Tack själv för att du bidrog i att min fest blev en glad minne. kramare/ Jaana

    SvaraRadera