låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 27 oktober 2010

kaos..

Ni vet hur det är ibland...
och hur mina tankar går...

igår var en sådan dag...
totalt mörker..
tårar som aldrig vill sluta...

en känsla av total maktlöshet...

vad är det som händer...?
varför just jag...?

men egentligen vet jag varför det kommer....
och jag har känt att det har varit på väg...

det är så lätt att förlora sig i känslan av ångest och oro...
och med jämna mellanrum gör jag precis det...

men vet ni...
ibland tar man sig upp...

och känslan finns visserligen kvar...
men man lär sig att inte låta den ta över...

för även om man har en rent för jävlig dag...
så kommer det ändå en morgondag...

och det blir bättre...

Jag tog mig upp ur sängen igår....
trots att känslan sa mig att allt skulle gå åt skogen...

men så trevligt det blev...

en mysig middag på mummel med underbara grannar...
så glad att jag fick följa med...


nu ska jag snart iväg och jobba....

/hoppas ni får en fortsatt mysig onsdag...
kramar

1 kommentar:

  1. Jag vill inte att du ska känna så där, upp och hoppa!!!!!! Du är en så otroligt härlig människa! Tack igen för igår! Trevligt, roligt och enormt stilla :) god mat! Måste träffas snart igen!
    Kram Vännen!

    SvaraRadera