låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 31 oktober 2010

sköna söndag..

Ett stort grattis till Britt-Marie på födelsedagen :)
hoppas du har fått en toppenfin födelsedag...

Veckan börjar lida mot sitt slut och så även oktober...
var tog tiden vägen egentligen...

Förra veckan gick i ett...
och att jobba 19h på två dagar det är tungt kan jag lova...
man får liksom aldrig ro i kroppen...

och nästa vecka är om något ännu värre...
två lediga dagar...

just nu känns det som om det kommer sluta med en smäll...
en smäll rakt in i väggen...

och då är vi där igen...
jag hoppas innerligt att så inte blir fallet...
men det är så nära...

undrar vem som kommer att kunna jobba om jag blir dålig igen..
för det kommer att bli ett problem...

..se där nu var jag där igen...
oroar mig för saker som kanske aldrig kommer att inträffa...

men det kommer att bli ett problem...
för jag orkar inte hålla på så här så länge till...

men nu tar vi en dag i taget och ser framemot vinprovningen på fredag...

så länge jag kan se framemot saker klarar jag mig....
men när det försvinner då är jag ute på farlig mark igen..

/hoppas ni får en toppenfin vecka och tack för att ni tittar in ibland...
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar