låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 17 oktober 2010

söndag med köttbullar och makaroner..

Ja jag blev så himla sugen på det igår...
så det fick det bli som söndagsmiddag idag...
efter en shoppingtur till Elins...

Fick tag i både jacka och stövlar...
så nu kan kylan komma bäst den vill..
för jag kommer hålla mig varm..
det kan jag garantera...

vi gjorde en liten avstickare till mannens föräldrar..
där vi blev bjudna på fika...
och fick med oss tre fina ljungplantor hem....

Nu ska jag pyssla lite...
har en del kort som ska göras...
och sedan blir det film ikväll...

/ha en fortsatt skön söndag och njut av helgen några timmar till :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar