låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 22 oktober 2010

hur gick det här till..

För tre dagar sedan hade vi höst...
det var ruggigt kallt och blåsigt...

VAD har hänt nu då????

Vinter i Oktober....
det är ju inte så att det har kommit lite snö....
det har kommit en j..la massa snö...

Snacka om att bli tagen på sängen....

Jag håller med om att det kan vara mysigt med snö...
men under jul...
när man förväntar sig att det ska vara vintrigt...
när alla löven har fallit från träden....

Jag avskyr att behöva ge mig ut med bilen i sådant väder...
men igår var jag ju tvungen att ta mig hem...

första snöovädret och jag var mitt ute i det...

Jag överlevde....

Det kommer säkert fler jobbiga snöoväder...

och nu är jag kanske lite mer beredd...
men jag kommer alltid att avsky det...
det garanterar jag...

Ikväll vankas biojobb...
och imorgon blir det 40årskalas...

Hoppas jag känner mig lite piggare då...

/ha nu en skön fredagskväll allihop...

Kramar
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar