låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 25 oktober 2010

Så här är det nu.

Ja nu har jag hamnat där igen..

Så tungt att andas...
Ingen ork...
Mest bara tårar...

Ångest över saker som inte har hänt...
Stress över att tiden inte räcker till..

Jag räcker inte till...

Vill så himla mycket..,
Men allt bara faller...
Jag faller...

Orkar knappt ta mig upp...

Så lätt att bara stänga av..
Ge upp...

Just nu vill jag inte...

Jag borde se fram emot middagen..
Men jag kan inte...

Kan inte se bortom all smärta just nu...
Kanske borde jag stanna hemma...

Förmodligen hjälper det inte...
Men just nu är det så jag känner...

Just nu känner jag så mycket...
Smärta och ångest...

Önskar det vore annorlunda...
Men så här är det nu...

Igen...

/ta hand om er
Kram

.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar