låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 15 oktober 2010

en liten utmaning..

Jag fick frågan om jag ville göra något speciellt till en kille som fyllde 30...
Självklart sa jag, tackar aldrig nej till en utmaning..
även om jag bara har knappt 2 dagar på mig..

så här blev det..





















med tanke på tidsmarginalen blev jag ganska nöjd ändå...

/ha nu en skön fredagskväll
kramar

.

1 kommentar:

  1. Tack igen!!!! Du ÄR bäst! Den är jättefin!!!! Inte sista gången jag anlitar dig och nästa gång lovar jag att vara bättre i tid:)
    Jag väntar på ett foto från Andreas, tänkte visa och skriva på bloggen, det är ok att länka din sida va?;)
    Kram Vännen!!!!

    SvaraRadera