låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 7 oktober 2010

Jag är trött..

Det är jobbigt när man inte känner sig riktigt kry...
har haft de här förkylningssymtomen i över en vecka nu...

OCH det är så himla tröttsamt...
man orkar ju liksom ingenting..

Jag brukar vara den som gillar när det är mycket att göra på jobbet...
tiden går liksom mycket fortare då...

men jag blir så himla trött...
hur svårt kan det vara att hjälpa till ibland...
jag undrar...

Men jag måste försöka bita ihop...
på lördag åker vi ju till Borås...
ska bli himla spännande...

redan idag ska jag till frissan...
och bestämma hur det kommer att bli....
Ångrar INTE att jag tackade ja....

i tisdags var vi på bio igen...
och kan ni tänka er...
det var en 3D film...

Dumma mej..
Alltså vilken underbar film...
fullkomligt älskade den och rekommenderar alla att se den...

Dags för lite hostmedicin känner jag...

/kram på er och hoppas ni får en skön torsdag...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar