låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 12 september 2010

Söndag och namnsdagsbarn

Så då är det dags för den där mysiga söndagen igen...
vet inte varför...
men just söndagar brukar ha en lugnare effekt på mig...

Idag har jag och mannen lunchdejt på Olearys...
ska bli hur kul som helst...

och man slipper ju bakfyllan idag....
då jag missade kräftskivan igår....

Mannen överraskade mig med en namnsdagspresent...
"när jag hör din röst"....
ringer det några klockor...

INTE....

men om jag säger new moon då....
då vet nog de flesta vad jag pratar om...

precis twillight böckerna...

Önskar er alla mysiga vänner en ljuvlig söndag....
och tack för fina kommentarer...
det värmer...

/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar