låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 4 september 2010

Lördag & 40års fest.

Det var ju det här jag var lite rädd för...
att inte må 100 och snart ska vi iväg på fest...

det kommer att bli trevligt det vet jag...
men ändå känner man så där att man inte riktigt platsar in...

Vad har jag att komma med egentligen...
jag står ju still och stampar på samma ställe...

önskar jag kunde vara mer social och öppen...
och inte så förbannat tråkig...
för det är nog så som folk ser mig..

hon den där tråkiga som inget säger...

och kanske är det hon som jag är...

Jag försöker att inte vara det...
men tyvärr så blir det så...

Se nu håller jag på så där igen...

Jag ska på fest ikväll...
och det ska bli hur kul som helst ..
så det så...

/kram på er och hoppas ni får en riktigt härlig lördagskväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar