låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 11 september 2010

Lördag & jobb

Ja tyvärr så blev det ingen kräftskiva för mig ikväll :(
Hade varit himla kul....
men så är det ibland...

någon måste ju offra sig....

igår tänkte jag ganska mycket på vad ett leende kan göra...
för är det inte så...
att leenden smittar av sig...

Det krävs inte mycket för att göra någons dag...
och jag hade en kund igår som gjorde min...

Man är inte van att få beröm för saker som är ganska självklara...
och när man får det vet man inte vad man ska säga...

men jag kan säga som så...
att hennes leende och snälla ord gjorde min kväll...

Tänk på att ett litet leende betyder så himla mycket....


/ ha en skön lördagskväll och en trevlig kräftskiva kära vänner

kram för nu

1 kommentar:

  1. Kräftor! Jisses! Vi har glömt äta kräftor i år! Hur kan man glömma det?? Jättefina kort gör du. Gillar fjärilen på kortet, den utstansade. Vad är det för en sort? (vilken maskin hör den till?)

    SvaraRadera