låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 23 september 2010

bara en sådan dag..

ja idag är det en sådan dag igen...
då allting liksom inte riktigt vill sig...

kvittar vad man tar sig för......
ont i hela kroppen och ingen ork alls....
och att jag ska iväg och jobba gör ju inte saken bättre precis....

har tänkt mycket på mina vänner de senaste dagarna...
och jag vet att jag försummar dem när jag inte mår bra....
men tyvärr även när jag mår bra...

då är det så mycket annat att ta hand om hemma...
som man inte orkat när man mår dåligt....
och man hamnar liksom i en ond cirkel på något vis....

hoppas och önskar att ni vet att jag tänker på er....

nu ska jag försöka vila lite innan jag ska iväg....
och jag hoppas att min energi inte ska var helt slut när jag kommer hem....

/kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar