låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 5 september 2010

Jag är så glad..

jag är så himla glad att jag gick på festen igår...
det var hur kul som helst..

Alla mysiga och trevliga vänner...
god mat och underhållning...

Och huvudpersonen...
som alltid är den goaste och mysigaste som man kan tänka sig...

Tack för en supertrevlig fest...

och visst gjorde jag ett kort också...
blir så himla glad när jag får frågan....






















Hoppas ni får en mysig dag allihop...
själv ska jag vara på bion ikväll tillsammans med en kanske något bakfull T...

/kram på er

1 kommentar:

  1. Ja visst var det en jätte rolig och trevlig fest. Åh tusen tack att jag fick åka med er hem, Tack!!
    Jätte fint kort du gjorde till Micke, super fint!

    Kram Carro

    SvaraRadera