låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 29 september 2010

Nätlös...

Kommer inte ut på nätet dessvärre...
Och då får man ta upp sin lilla telefon (äppelskrutt, som min man skulle sagt)..
Och inte mig emot....
Funkar precis lika bra att blogga härifrån som vid datorn...


Ikväll är det biojobb...
Känner mig lite krasslig...
Hade en grymt jobbig natt med en grotesk huvudvärk....


Och när jag vaknar känner jag mig tjock i halsen...
Inte bra...
Men jag får väl ladda upp med en massa te...

Vi såg en riktigt bra film i måndags...
I rymden finns inga känslor...
Bill Skarsgård spelar en grymt bra roll..
Hans rollfigur har nämligen
Aspergers...

Absolut ett måste tycker jag...
Man mår bra efteråt...


/ha nu en skön onsdag vänner...
Kram på er

.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar