låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 3 maj 2011

snöigt värre..

nog för att det har varit kallt några dagar, men det här är ju löjligt...
det snöar...!!

aprilväder i maj typ..
och man blir ju bara än mer deprimerad.
det är kallt och man är genomfrusen in i märgen känns det som,
och nu verkar det som om jag ska bli sjuk också, det är på gång för det känns i hela kroppen.

men jag tog mig upp idag också, för jag vet att ligger jag kvar har jag förlorat..
och då blir det så mycket jobbigare att ta sig ur skiten igen.

stressnivån är högre än någonsin och det börjar bli ohållbart,
jag vet ärligt talat inte om jag reder ut det här, det blir ju liksom inte bättre.
det är ju inte så mycket som behövs för att bägaren ska rinna över så att säga.

SUCK!!!

vad ska jag göra, allting tycks ju bara bli fel just nu...

/tack C för att du lyssnade på mig igår
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar