låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 1 maj 2011

första Maj

hmm...
var tog då egentligen april vägen..?
ingen idé att gråta över det just nu, utan försöka njuta av att maj faktiskt är här.

häromdagen frågade jag en av mina bästa vänner om jag fick exponera hennes dotter i bloggen.
Jag har ju en viss förkärlek till att ta kort som ni kanske vet och barn är ju så härligt spontana..
inte alltid som man hinner med, men här kommer några kort i alla fall...





och så här gör man när man kastar boll inomhus..
























tack T för att jag får visa dessa bilder av din härliga dotter :)

hoppas ni alla har haft en skön första maj..
/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar