låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 2 maj 2011

en usel dag.

Jag borde ha följt min instinkt och stannat under täcket hela dagen,
för den här dagen har varit en av de värsta.

önskar att allt bara kunde gå över.
för första gången kände jag att jag ville ge upp, bara ge fan i allt.
för ikväll kände jag att jag ville säga upp mig från jobbet, och aldrig behöva gå dit mer,
för ärligt, det tar knäcken på mig emellanåt.

ska det nu bli så där förbannat jobbigt igen,
att klumpen i magen alltid kommer att finnas där när man ska till jobbet.
att man alltid ska känna att vad kommer att gå snett den här gången.

det är ju bara jag, det vet jag, men det gör det inte desto mindre jobbigt,
speciellt sådana här dagar då allt bara är så himla tungt och ångesten.?.
ja den är där ständigt..

och ikväll var värre än andra kvällar och tårarna var där, som genom ett trollslag kommer de när jag inte kan styra över mina känslor, när ångesten blir så stark att man har svårt att andas,
hjärtklappning och andnöd.

trodde faktiskt att jag var starkare än så här..
nu orkar jag faktiskt inte mer, är så förbannat trött...

/god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar