låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 8 februari 2011

Trassel...

ja det beskriver inte bara Disney´s nya film....
utan även min biokväll igår...

helt absurd blev den kan man säga....

internet låg nere när jag kom...
inga fungerande datorer med andra ord....
ensam på plats eftersom jag ALLTID är där i god tid....

ringde jouren....
men han hade det inte lätt...
en helt hysterisk jag som inget kan om datorer...
försökte förklara vad jag skulle leta efter....

hittade det....
men det hjälpte inte kan jag säga...
sedan när vi precis såg kvällen framför oss med manuella biljetter....
dök S upp...

och hon visste på råd....
och efter ett litet ingrepp hade vi kontakt igen...

alltså vilken pärs....
har aldrig känt mig så dum och maktlös någonsin....
och vilken panik....

jag måste verkligen lära mig....
att vissa grejer kan jag faktiskt inte styra över...
och då måste jag släppa det...

trots allt så mår jag riktigt bra idag...
och att det var T som jobbade med mig igår hjälpte också till...
för hennes lugn fick mig att lugna ned mig också...

och kanske om vi har tur har jag lärt mig något av det...
men det får vi se nästa gång det trasslar....

och på tal om trassel....
ikväll ska vi trassla in oss i Disney´s 3d version....

...av just Trassel....

/kram på er och ha en skön fortsatt tisdag.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar