låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 1 februari 2011

ny månad..

tiden bara försvinner...

vi har redan kommit in i februari månad...
en månad med mycket kärlek (alla hjärtans dag)...
men också dagen som jag helst inte vill minnas...
skulle önska bort den om jag kunde...

men den kommer när den kommer...
och för varje år gör det lite mindre ont...
saknaden finns alltid där...
men också fina minnen som man får hålla fast vid...

igår var en fruktansvärt jobbig dag...
och när jag kom hem var jag ledsen...
fick veta av min platschef att någon hade ringt honom....
och antytt att hon blivit illa bemött av mig...

detta gjorde mig jätteledsen...
då jag vet att jag försökte hjälpa henne...
men jag kunde inte sälja biljetter som inte finns...
och då blev hon riktigt otrevlig mot mig...
och ville ha svar som jag inte kunde ge...

Jag vet inte vad jag gjorde för fel...?
men jag försökte hjälpa henne...
kunde inte ha gjort mer...
och ändå gör hon så här mot mig...

känns inte ok...

men idag är en annan dag...
med lite bättre sömn...
lite mer energi....

och några kort är på gång också...

/en skön tisdag till er alla
Kram
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar