låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 14 februari 2011

alla hjärtans dag..

idag är dagen som står för mycket kärlek och omtanke....
idag är dagen då vi skänker våra nära och kära en extra tanke...

behöver vi egentligen en speciell dag för det...
troligtvis inte...

men ändå är alla hjärtans dag en mycket speciell dag...

det är kärlek i luften...
bland unga och gamla....
det skickas sms och kort...

jag ser framemot att få fira dagen med min man....
och som den underbara mannen han är...
slutar han tidigt så vi kan få mera tid tillsammans...

jag ska njuta idag...
för resten av veckan kommer att bli tuff...

på flera sätt....

























så mycket kärlek till er alla underbara vänner <3

och mannen...
du är allt jag drömmer om....
du är mitt hjärta....
älskar dig...

/kram på er
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar