låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 12 februari 2011

så här är det idag..

är ganska less och trött faktiskt...
det kommer bara en massa snö...
det är kallt och blåsigt...

och våren verkar dröja...

mannen är i Örebro....
och jag ska jobba 10h på bion....
känns ganska tufft just nu faktiskt...

men vad har jag för val...
bara att bita ihop...
det brukar gå väl när man väl är där....

men nu....

SUCK...

önskar att det vore lättare....
önskar jag vore mer som andra....
och inte var så känslomässigt instabil....

för jag känner....
mycket och ofta....

önskar mig morgondagen...
ledig och mannen är hemma igen...

saknar dig...
<3 <3 <3...

/kram på er och ha en mysig lördag..

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar