låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 20 november 2010

Så rörigt..

Först ber jag mina trogna läsare om ursäkt....
har liksom befunnit mig i något sorts väntläge...

där man bara väntar på att allting ska explodera...
så mycket stress...
att magen knyter sig i hårda knutar...
och man har svårt att äta...

Jag har helt enkelt inte orkat...
varken pysslat eller ens försökt beskriva hur jag mår...

men jag börjar trassla ut mig själv...
lite för varje dag....
och kanske blir jag hel igen...

Idag ska jag se om jag inte kan pyssla lite...
har fått några beställningar som behöver bli färdiga...

lovar att jag ska uppdatera bloggen lite bättre igen...

/kram på er vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar