låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 3 november 2010

panikångest..

officiellt så vill jag inte säga det här egentligen...
för då blir det än mer verklighet..
men så här är verkligheten just nu...

Jag har fått tillbaka det som jag kämpat så jävla hårt för att bli av med...
jag har fått tillbaka min ångest...

Kanske trodde jag att någonstans att jag kunde lura mig själv...
men nu går det inte längre...
orkar liksom inte stå emot...

Det sitter som en sten i bröstet...
och för varje andetag blir det tyngre...
värre...

svårt att samla kraft..
att orka gå vidare..

så mycket smärta och tårar...

Jag orkar faktiskt inte mer...
det är inte värt det här...

Är tillbaka där jag började...

klarar inte av att gå till jobbet utan panikkänslor...
vill inte gå dit...

så fel allting har blivit...

hur ska jag lyckas reda ut det när jag redan är mitt i det...
hur ska jag reda ut någonting alls...
när det bara är kaos....

känslan av total maktlöshet...

/tack för att ni lyssnar...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar