låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 26 november 2010

ledig fredag...

Inte så ofta det händer...
men idag är jag faktiskt ledig...
så vad ska jag göra på min lediga dag...

några julkort...
beställningarna läggs på hög om man säger så..

tänk att de verkligen gillar julkorten jag gör...
hade väl aldrig trott det...
eller kanske är de bara snälla..

Ska försöka att hinna göra några innan mannen kommer hem...
för sedan bär det av till staden...
för att införskaffa några nya adventsstjärnor...

och imorgon är det bio för hela slanten...
nära nog 12 timmar...
men är man väl där brukar det flyta på...

och jag är ju inte själv...
som förra fredagen...

vilket kaos...
var ensam några timmar på eftermiddagen...
hade lika mycket folk ensam på två timmar....
som vi hade på två under kvällens föreställningar...

och var det inte för min underbara man...
hade ingenting fyllts på kan jag meddela...

undrar om han får betalt för det..?

/kram på er och ha en skön fredag...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar