låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 12 april 2011

hemsk tisdag..

så här är det idag...
illa...

rent skit faktiskt...
försökte ändå ta tag i det och gick ut i solen...

men på vägen hem så kunde jag inte gå snabbt nog...
för att komma hem och låsa dörren om mig...

och där kom tårarna...
frustration och panik...

så mycket ångest...
att man blir helt oförmögen att göra rent banala saker...
man tappar liksom greppet om verkligheten...

jag vet att jag är i en period med upp och nedgångar...
och jag har själv valt att ta det jobbiga....
för då får jag även det positiva...

jag vet ju hur det är annars....
man ligger visserligen på en jämn nivå....
men på bekostnad av det som är roligt i livet....

och så kan vi inte ha det....

just nu är jag dämpad...
trötthet och orkeslös...

men det måste komma en ny bättre dag...
och då ska jag njuta av den...

tack min älskling för att du finns <3

/önskar er alla en god natt..

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar