låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 13 april 2011

ännu en jobbig dag...

en ny dag var det ja...
och det var inte så här jag hade tänkt mig att tillbringa den....

liggande på soffan utan ork...
med en mage som värker....

har fått i mig lite yoghurt i alla fall...
det skulle ju vara bra....
och en massa vatten...

imorgon ska jag ju till jobbet...
så då måste jag ha fått lite mer energi...

blir viloläge resten av dagen...

hade ju lite saker jag skulle gjort idag...
men nu är det som det är...

tack min gubbe för att du lyssnar på mig när jag är hysterisk...
för idag har det blivit många telefonsamtal...

SUCK....
är jag hopplös eller vad..?

/kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar