låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 10 mars 2011

.. vad hände med tiden

Jag hinner verkligen inte med...
men nu är jag ledig i 4 dagar..
med start...

just idag...
och vad händer...
JAG mår skit igen..

hoppas verkligen att det inte fortsätter...(

men i morgon har jag saker att se framemot...

för första gången på jag vet inte när...
ska jag faktiskt lämna gubben hemma och tillbringa några timmar...

med världens bästa Tina...

Vi ska gå på musikalen RENT....

och detta var helt spontant från min sida...

och ni som känner mig...
vet att jag aldrig gör något spontant....
så detta är STORT i min värld....

så nu får jag bara sådan lust...

HEJA MIG!!!

kändes bra att få säga det...
när det mesta brukar gå emot mig...

men...

för alla er som vill se bra skådespeleri...
se "the King´s speech"....

man förstår varför han fick en oscar för den rollen...
så himla bra....

njut nu av att helgen är här...

jag ska försöka ge mig själv lite ledigt...
och inte tänka på allt jag måste ta tag i när jag äntligen är ledig....

/kram på er underbara vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar