låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 30 mars 2011

vad gör jag med mitt liv....

alltså hur blev det nu så här...
jag som älskade att blogga...
och nu bara så tomt i bloggen...

tomt i huvudet också om sanningen ska fram...
inte tomt på tankar dock...
som ni alla vet så tänker jag ALLDELES för mycket...

men vill jag egentligen skriva om allt det där jobbiga som jag tänker på...
naturligtvis kan jag välja det själv...
det är min blogg...
mina tankar....

men vill man läsa...
vill man gå in i en blogg och läsa om mörker och smärta....
kanske om man själv mår dåligt....
och vill se om andra kan må lika jävligt....

men annars...

kanske inte....
men det väljer man väl också själv antar jag...

idag är dock en sådan dag som bara är....
varken mer eller mindre....

har försökt att hämta mig från en period med magsjuka...
men det dröjer visst innan magen blir som den ska igen...

och min mage..?
förmodligen blir den aldrig riktigt som den ska...
men det får jag väl leva med antar jag...

ikväll är det biojobb...

ta hand om er och vårda era relationer...
ta aldrig varandra för givna....

/kram

1 kommentar:

  1. Skickar en riktig bamsekram tll dig Åsa! // Colle

    SvaraRadera