låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 13 mars 2011

slut på veckan och ledigheten..

fyra dagar går så himla fort...

speciellt om man som jag...

stressar över allt utan att egentligen få gjort någonting...
för det kommer jag nog aldrig ifrån...

men att få några mysiga timmar med Tina på fredagskvällen...
det var Guld värt...

och kanske vem vet...
kommer jag att vara lite mer spontan i fortsättningen...

åter till fredagskvällen...
och rockmusikalen RENT....
som var SÅ himla bra....
tummen upp för alla som var med....

och får ni en möjlighet...
se den....
den går ju inte så många dagar till....

igår pysslades det för fullt...
och idag ska jag bara försöka släppa allt och ta det lugnt...

hoppas ni haft en bra vecka...

/kram på er alla underbara vänner och tack för att ni finns :)

1 kommentar:

  1. Grattis till din spontanitet!!!:) Kul! Det glädjer mig att det blev lyckat! Är ju själv lite så spontan.
    Solen skiner idag tisdag och jag hoppas att den kan ge dig mycket värme och energi min vän!
    Må väl och det du gör är jättebra, även om du inte själv tycker att du hinner med allt.
    Stooor Kram

    SvaraRadera